Sunday, November 28, 2010

dia pun manusia juga lah !


Dalam hidup , macam macam benda akan kita tempuh kan ?
Macam tu jugak la hidup aku kat kolej ni.
Bermacam krisis yang di alami.
Baru baru ni , ada yang bermasam muka , ada juga yang menyumpah seranah rakan sendiri.
Gara gara kesilapan yang pasti dilakukan sebab kita ni manusia.

Kawan kawan , bersabarlahh. 
Dia pun manusia macam kita. 
Takkan sebab dia ketua kita nk expect dia perfect kot.
Kalau nak ikutkan , aku pun marah jugak.
Tapi , kita semua manusia kan ?
Tak lepas dari kesalahan.
Harap korang faham :)

P/S : Buat banyak salah dekat Encik Chef aku.
Sayang , minta maaf. Okayy ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...