Monday, November 15, 2010

IM MALAYSIAN & IM NOT A TERRORIST

HARIMAU KU ?
H A R I M A U M A L A Y A

Aku bukan ape , aku rasa bukan aku sorang tapi semua rakyat Malaysia yang menonton match malam tu terkilan gila.

CHINA (3) - MALAYSIA (0)

Kalau tanya aku punca kekalahan , aku akan cakap 'pengadil'.
YA ! KAMU LAH PENGADIL.
BENJAMIN JON WILLIAMS
& aku yakin , ramai yang tengah menyumpah & mencarut kat engkau la Ben.
Bikin panas kot.
Malam tu aku tengok dia kecik besar kecik besar jea.

Cuba bayangkan , 3 kad merah. Apa cerita bro ? Tak pernah aku tengok.
Kad kuning tak yah cakap lah. Tak larat nak kira.
HMM , maksudnya gila dasyat la team Malaysia ni , lagi ganas dari all those premier league.

Aku still tak faham sekali kenapa Safiq Rahim dapat kad merah.
( dah la aku suka gila dia ni ! sengal la kau Ben , tak dapat aku tengok dia main. GRR.)

Tapi , aku puji Malaysia kali ni , even dengan 9 pemain pun masa 1st half kedudukan still 0 - 0.
& Khairul Fahmi dah buat yang terbaik semalam.

Dengan berbekal 8 pemain , memang aku tak harap keajaiban berlaku lah semalam.
Ingat ape , 8 - 11 ? Ingat lawan ngan adik aku ke ?

Tapi , si Ben ni memang lah. He just love those cards.
Especially merah. Korang boleh seacrh kat google pasal dia ni.

CONGRATS BOYS ! Im proud to say that I share the country with you.
Malaysia , good luck for next match with Iran.

p/s : To Rajagobal & the boys , you rawk man. Aku salute korang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...