Thursday, November 25, 2010

tahniah ye ?

Disebabkan aku sudah pulang ke kolej , aku tak dapat lah nak sambung keterujaan aku untuk melihat Asian Games kali ni.
Sebenarnya bukan tak dapat , tapi tahap kemalasan aku untuk berada kat depan tv masa kat kolej ini agak tinggi. Jadi , tak dapat buat pape.
Aku di fahamkan yang Malaysia dah dapat kumpul 8 emas kan ? Tahniah la !
Lagi satu jea cukup sasaran :)
Tahniah tahniah.

Tahniah juga buat kawan kawan aku yang akan keluar daripada kolej ini untuk pergi ke UiTM di seluruh negara.
Semoga korang berjaya kat sana & semoga korang tidak menyesal menukar haluan ni.
Tapi , aku sebenarnya harap korang tunggu result Semester Exam yang lepas sebeelum betulbetul buat keputusan.
Tapi takpe lah , korang dah nekad.
Semoga berjaya !


P/S : Minggu ni busy nak review novel PS. I Love You (:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...