Thursday, January 13, 2011

18SX : Enam belas satu

16 JANUARI 2011
*perkataan yang highlight merah tak digalakkan guna dalam kehidupan seharian.


3 hari lagi kut. Shizzz , tamaw balik boleh tak ?
Sebab ni lahh aku tak sukaa gila cuti pepanjang.
Haish. Sakit rumah la nanti.
Dahla dengan assignment bersepah. Tak taw siap ke tak.
Tetibe je banyak sangat coursemate aku post pasal smua homework.
Dammit ! Baru aku rasa mcm banyakk lg kerja tak siap.
& yet , aku still lagi online semua.
uwaaaa :"(
KJ , boleh tak extend cuti lagi 2 minggu ? 
Saye bayarr sejutaa.
Dah dah ! Tutorial maths ni dari tadi ada depan aku , tapi tak bersentuh pun.
Lupa semua dah =.="




PS : Sejak cuti ni , aku rasa macam tak biasa mandi pagi.
Macam mana nak sesuaikan diri nanti pun tak taw =.="

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...