Sunday, February 06, 2011

ADA UNTUKMU

K E N A P A ? 
Kita tak penah nampak orang depan mata kita. Tak penah hirau pasal orang yang amik tau pasal kita. Tak penah perasan ada orang yang selalu ada untuk kita. Tak penah perasan dia suka kat kita. Tak penah perasan yang ada orang hargai kita.

Tak tau kenapa. Pelik kan ?

Yang jauh jugak kita nampak. Yang tak pedulikan kita jugak kita nampak. Yang takde untuk kita jugak kita nak sibukkan. Yang tak suka kat kita jugak yang kita nak menempek. Yang tak hargai kita jugaklah yang kita cari.

Nota untuk seorang teman ,
Ye. Nota ini buat kamu didalam gambar ini.
Bila kau tanya pendapat aku masa kita keluar hari tu kan , aku ada cakap yang ikut cakap hati kau. Semalam masa kau call , kau tanya lagi. Aku cakap nanti aku bagitau. Tadi kau datang rumah , kau tanya lagi , aku diamkan je. Kau tak penah faham kan ? Dari dulu lagi. Tak faham bila orang tu tak suka. Tak faham bila orang tu tak perlukan kau lagi. Tak penah faham dengan alasan yang diberi. You know what ? I guess she was one of  those people who were supposed to walk into your life, teach you a lesson & then walk away. Come on la ! We both know what we feel. So , short & simple from me.

Make your move , before im gone.
Because people change & hearts move on.

PS : Entri asyik beremosi jea. Mungkin sebab nak balik kolej dah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...