Monday, February 07, 2011

IM HERE ALREADY ,

GOODBYE IPOH , HELLO PENANG !

YEAHH , SUDA DISINI AKU.

Ipoh di A , Penang di B

Aku sedang berada atas katil & membaca semua tutorial Maths aku sebab besok ada quiz. & aku baru tahu tadi yang esok ada quiz. Alaaa , malas betul la. Lagipun , esok pagi aku kena bagi talk masa bicara pagi subject koko. Haishhh. 

Okayy , roomate aku baru jea sampai dalam bilik ni. Tahniah sebab sampai jugak ye.
Dalam bilik ni rasanya semua dah start homesick. Tadi tak pasal-pasal Ana pegi pasang lagu raya yang Mamat nyanyi tu. Ape tah tajuk dia , lupa dah.

Dahla. Doakan aku untuk esok ye ? Thanks semua.
Buat Asma Salsabiila yang tengah skodeng blog aku ni , sudah sudah la tu tatap gambaq bofren aku tuh :D.


PS : Tadi dalam kereta dengaq lagu Akim & Stacy. No komen =.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...