Sunday, February 27, 2011

SURAT TERBUKA

PER : LEPAK CHILL RILEX DI BLOGGER PERAK.

Merujuk kepada perkara di atas , saya Nabila Shah pemegang kad pengealan bernombor 92XXXX-XX-XXXX ingin membuat laporan berkaitan dengan lawatan saya ke Blogger Perak.

2. Saya telah melepak di Blogger Perak selama berapa jam pun tak tahu. Sedar sedar sudah pukul 0237 pagi. Pelbagai aktiviti yang diadakan disana. Contohnya , sesi tag mengetag. Teka teki dan sebagainya.

3. Saya bersama lagi dua orang rakan saya yang dijumpai di BP juga telah berjaya menempatkan diri di dalam kumpulan The Ribens iaitu Aten serta Muna. Fadil adalah orang yang bertanggungjawab menubuhkan kumpulan ini. 

4. Sepanjang perkhemahan saya di sini. Banyak yang saya dapat. Selain memenangi 2 daripada 3 teka teki. Saya juga telah berjaya menembusi talian follower hangat Aten yang ke 150. Tahniah kepada diri sendiri. Selain memenangi sebuah entri. Saya juga menerima chokichoki serta kereta Maibi*bak kata Fadil* hasil daripada kejayaan daripada teka teki itu tadi.

5. Berikut saya sertakan Lampiran entri daripada Aten yang sweet ini. 
Lampiran A
6. Segala kerjasama daripada pihak tuan untuk membaca entri ini sangalah dihargai. Sekian. Terima Kasih.

PS : Dah lupa cara nak tulis surat rasmi.

8 comments:

AtenAzhar said...

hahaha tahniah kerana memenangi segmen teka-teki and terima kasih , ada blog budak doraemon kat bawah tuuu :P <3

Muhd Fadil said...

aku dah gelak sorang2 dah.. haha....
The Ribens... comel haaa...

Nabila Shah said...

@aten
yeayy , sesame sayang.

@fadil
yelahh. untuk yang comelcomel ajee :D

Muhd Fadil said...

abg comel sekali kan? kan? haha

Nabila Shah said...

@abgfadil
hehe. yelahh tu. iyekan jelahh ;p

Penyu said...

rindunyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

~Kirin Selama Perak~ said...

aku mesti tak da kan
:(

++***hana zaty**++ said...

terbaik blogger perak! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...