Wednesday, March 23, 2011

Bila semuanya berakhir.

Salam readers , 

Tadi , kitorang baru je dapat borang senarai semak tamat pengajian. Errr , tak tau nak cakap perasaan masa tu. Exited , tapi sedih. Sedih bila tau kita akan tinggalkan kawan kawan & life kita yang dah dekat setahun kita lalui. 

Tak tau nak pilih menamatkan atau berhenti. =.="


 So , bila dah isi , bantal pun dah hantar , beg pun dah kemaskan , tinggal nak hantar kunci bilik je tu maksudnya kita dah betul betul dekat dengan hari terakhir. Hari last nanti ada paper Biology. Esok , tepat pukul 11 pg aku bukan lagi seorang pelajar Kolej Matrikulasi Pulau Pinang.


Tu semua bebarang aku sejak masuk sini. Separuh dah bawak balik minggu sebelumnya. Jadi , takdelah banyak sangat barang. Err , tak banyak kan ni untuk setahun ?

PS : Baca buku Biology sampai rasa macam tercekik Bio dah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...