Saturday, March 26, 2011

Kek ke karipap ?

Salam readers ,

Hari ni pergi kelas membakar kek ye. Kek ye kawankawan. Oleh itu , tidak lah dapat saya mengikut Abang Fadil & KSP pg memancing di gath KBU kat Seagate , Penang. Errr , rasa sedih disitu. Sepatutnya jugak akan berjumpa dengan Kak Al dalam kereta Abang Fadil & Aten kat Pacific. Namun semua tu , impian je semata. =.=" Lain kali kita jumpa ye ? Cukup sampai situ.

Hasil kek yang di buat. Hebat kan ?


Okay. Tipu. Ni google yang buat.

Tadi pergi kelas membuat kek , tapi bila dah balik takde kek yang dibuat pun. Tapi karipap. Errr , itu tak pelik.

Nampak sedap kan ? Kan ? Kan ?  Biasa lah. Tengok la sapa yang buatnya. Penat lelah tau buat ni , terpercik habis peluh semua. Rasa pun sedap gila.


Eh ? Mana datang pulak ni ?

Okayy , kantoi. Ni karipap segera. Takde benda nak makan dah. Mak tak balik lagi. Sila beli okayy ? Sebab karipap keluaran Al Hafeez Frozaen Food ni serius sangat sedap. Err , sedap la. *tak dapat komisen pun sebab puji & promote*

PS : Esok jom pergi jusco ?

6 comments:

Nadia Eden said...

karipap segera? baru ingat nak kata wow! terernya. tp tarik balik la. ta jadi. hahaha

seagate? slalu ayah bawak gi makan rojak dgn laksa dkt situ. :)

Muhd Fadil said...

ceh... gambo kek je gempak. last-last karipap segera je. hahaha. tak tahan gelak dah.
p/s: jumpa lain kali neh?

Nurul Afifah said...

karipap segera ke... =.='

Nabila Shah said...

@nadia
alaaa , t kena buat karipap sendiri la pulak. org penang ye ?

@abg fadil
=.=" err , gempak la. google buat. yessss. jumpa lain kali.

@afifah
takpe takpe. t buat karipap betul :)

Bro Azqar said...

HHAhahaaa.. kantoi!! xpew.. tu tandanye jujur XD hehehe.. kn3??

Nabila Shah said...

@broazqar
=.= yeahhh. jujur la !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...