Thursday, March 31, 2011

Limited time offer !

Okayy , memandangkan cuti selama 2 bulan telah menjelma aku kini melepak di rumah serta menternak lemak. Pelbagai aktiviti dirancang , namun tak tau semua tu dapat di realisasikan atau tidak. Contohnya , bekerja , mengambil lesen , menjadi suri rumah dan sebagainya.

Oleh itu , sila bertemu janji dengan saya pada bila bila masa dalam tempoh 2 bulan ini. Ulang : 2 bulan. Sesungguhnya , saya akan free. Melainkan ada aral yang melintang. Sila take note ye.

Kepada kawan kawan lama , anda bolehlah datang melepak kat rumah saya atau ajak saya melepak kat rumah korang. Sekian , terima kasih.

Yang benar ,
Nabila Shah.

PS : Pergi gath Blogger Perak April 10 ni :)

2 comments:

aliaa farhana said...

nyesal ta tyto umah nabila smlm...hahaha

Nabila Shah said...

@kak al
tawu takpe. org offer tak nak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...