Monday, March 21, 2011

SAKIT


Cemana rasanya bila sakit masa exam ?
Final exam pulak.
Sangat teruuukkkkk okayy ? Sangat teruk.

Korang tak dapat bayangkan bila aku pegi dewan peperiksaan dengan bersweater , bersapu tangan bawak Vicks ke hulu ke hilir. Hembus hingus masa exam , batuk macam orang gila , pakai Kool Fever lagi.Terok kot. Dahla ada dua paper tadi. English & Physics. Kesian semua orang dalam dewan tu. Aku rasa macam mengundang gila. Dahla ber air cond. Duduk pulak bawah air cond. Memang menggigil la sampai biru semua. Okayy. Sampai biru tu aku sengaja tambah. Tapi memang sujuk la. Sampai pen pun beku , taknak keluar dakwat.

So , korang jagalah diri bebaik supaya masa exam nanti , takde yang sakit. Korang takkan nak rasa yang demam masa exam tu macam mana. 

PS :3 hari lagi ke Ipoh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...