Thursday, March 17, 2011

Penat

Salam readers ,

Tinggal 3 hari lagi , aku masih online. tapi , try to avoid facebook & menjadi silent reader semata. Tak tahu apa yang aku buat ni.

Yeahh , aku penat. -Bagilahh harapan kat aku.

Tambahan pula , matrikulasi nak memperkenalkan sistem baru semester depan. Masih keliru untuk memilih satu daripada keempat - empat modul yang ditawarkan. Kadang - kadang tak faham apa misi aku sebenarnya kat sini bila aku homesick -hehe , biaselahh. semua orang rasa yang ni kan kan kan ? ke aku sorang je ?

Harap - harap masih berada dalam landasan betul dengan nature aku. Aminn.
Semoga semua orang dapat buat pilihan yang tepat. *tetibe*


PS : Dah dua hari mimpi Safiq Rahim , bahagia betul. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...