Tuesday, March 08, 2011

Short update :(

Ini entri yang pendek. Tak cukup masa nak bermanja lama lama :(


Macam yang korang semua tau , kat atas ni. Aku akan berfinal dalam masa 2 minggu lagi. Doakan aku ye kawan kawan. Paper Math & Kimia II Alhamdulillah aku dah buat yang terbaik. Aku jugak harap aku dapat markah yang baik.
Minggu ni pulak ada Kimia I , iaitu pada hari ni ye. Jumaat ni ada paper Fizik. Tawakkal jelah.

Minggu ni aku agak sibuk dengan dinner PRD , dimana aku jugak terlibat bawah Creative Directing bersama sama 8 orang lagi. Weekend lepas aku dedikasikan dekat Malam Hibbur Rau'ah tu. Dahla hari ni ada Kimia II tu. Langsung tak study lagi. Saya ulang , tak study lagi.
Okayy , dah malam sangat ni. Nanti update lain ye. Nak cepat sorryyyy semua.
Saya rindukan Blogger Perak. Rindunyaaaaaa. Nak cecepat jumpaa korang semuaa.

PS : Saiful b Idris , saya minta maaf :( Takziah.

2 comments:

Cik Minie said...

gud luck dear !
can't wait to hang out with you !
^_^

Nabila Shah said...

me too :) my la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...