Wednesday, April 27, 2011

Misteri result Peperiksaan Akhir (PA) 2010/2011

Salam readers , 

Alhamdulillah , result aku sudah keluar. Alhamdulillah , aku masih dapat teruskan pelajaran aku kat Kolej Matrikulasi Pulau Pinang lagi. Kepada junior-junior KMPP , jumpa next semester nanti tegur ye ? Selepas teka - teki tentang result aku , sekarang aku akan tayang result aku yang tak hebat macam korang tu. Tadaaaaa !

Hehe. Sorry sorry sorry. Tu je yang boleh tunjuk. Lepas dapat result ni , aku cuba-cuba la try kat website yang masuk U tu , apa yang aku layak dengan pointer sebanyak tu. So , nilahh keputusannya. Aku just tengok kelayakkan aku kat USM. So , dengan ini mungkin aku boleh improve lagi next semester untuk dapat yang terbaik kan ? Korang pun boleh cuba :)

Sila klik untuk gambaran lebih besar.
Inilah senarai program yang aku layak mohon dengan pointer sebanyak ni. Yelaaa , setakat 3.++ memang tak la nak dapat critical courses kan ? Setakat layak jela. So , untuk next sem kena lebih gigih untuk dapat insyaAllah 4.00. Doakan aku ye kawan kawan. Terima kasih.

Terima kasih buat yang berdoa untuk aku. Terima kasih buat yang bagi semangat kat aku. Terima kasih buat yang percaya pada aku. Terima kasih Allah. Terima kasih Mama & Abah. Terima kasih Angah , Diraa & Arief. Terima kasih Saiful Idris. Terima kasih KMPP. Terima kasih pensyarah. Terima kasih kawan-kawan. Terima kasih followers. Terima kasih readers. Maaf , jika nama tidak disebutkan disini , namun begitu aku sangat menghargai kalian :) Terima kasih untuk segalanya.

PS : Bye Ipoh , Hello Kuala Lumpur :)

5 comments:

iniAINA said...

wow . tahniah sebab dapat great pointer ! lebiiuu laa

Nabila Shah said...

@aina
alhamdulillah. thnkssss sayang ! lyt :)

mumu said...

tahniah. haha. ngade la sorok2 pointer :P

Nabila Shah said...

@asma
biasa lah aku. gedik sokmo :p thnkss. kau pun. lagi hebat dari aku tu :)

Annie Annessa said...

congrats dear~
all the beshh k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...