Sunday, April 24, 2011

Saya adalah antara 10 orang yang diperlukan

Diperlukan ? Untuk apa ?
Ya , untuk sebuah projek oleh Diqwan sendiri. Sebuah projek pistol yang diberi nama 'Blog Media' ye. Untuk merealisasikan projek ni , Diqwan nak menyerap masuk 10 orang untuk menjadi ahli 'Blog Media'. Nak tau pasal entri tu ? Klik sini.


Kenapa kau nak jadi geng Blog Media ?
Kenapa ? Sebab aku yakin dengan advancenya konsep yang diketengahkan. Berbeza konsepnya. & aku jugak yakin dengan idea-idea yang disumbangkan akan mendapat sambutan ramai. Kenapa ? Macam aku cakap tadi ,  konsep itu sendiri yang membezakan Blog Media dengan yang lain. Selain tu , traffik jugak boleh ditingkatkan , itu bagus untuk blogger kan ? So , aku akan berbangga jika aku adalah salah sorang ahlinya :)
Cadangan macam mana nak bagi Blog Media ni lagi menarik.
Macam-macam boleh buat untuk bagi Blog Media ni menarik. Selain forum , kita juga boleh buat chatroom sendiri. Selain download movie , kita jugak boleh buat download software ataupun e-book. Selain letak isu semasa , kita jugak boleh buat online TV takpun radio je. Kita boleh buat Q & A dan review gadget yang baru atau terhangat kat pasaran jugak.


Sekian , terima kasih. 


PS : Perlukan  10 calon imam muda . Hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...