Tuesday, May 24, 2011

BAHANA SALAH FAHAM

Salam , 

Nampaknya , ramai orang dah salah anggap la pasal Safiq Rahim tu. So , kat sini aku akan clarify semua.

Aku TIADA apa-apa hubungan mahupun hubungan darah dengan Safiq Rahim. 
YA , tiada apa-apa. Korang semua asyik letak gambar artis je , aku pun nak jugak. Nanti aku letak gambar artis tu , korang kata copycat pulak. So , aku letak la gambar si Safiq ni okayy ? Kalau si Safiq ni , memang la aku setakat boleh berangan je. Macam korang tak berangan. Korang tu , letak itu ini lebih daripada aku takpa pulak kann ? So , takyah la nak suro aku remove or apa pun okayy ?

Orang dalam gambar dekat entri ni BUKAN Safiq Rahim.
YA , di dalam gambar itu bukan Safiq okayy ? Itu adalah Saiful , yang aku pernah sebutkan dalam entri ni. Dia tu jadi sejarah dah dalam hidup aku. So , korang jangan nak cakap pulak yang dalam gambar tu Safiq okayy ? Dia takde kena mengena pun dalam cerita hidup aku. Jangan pulak korang pergi belasah Safiq sebab korang ingatkan Safiq dalam gambar yang aku blur kan tu =.=" 

Safiq , Sesafiq & Safiq K BUKAN orang yang sama.
YA , mereka bukan orang yang sama. Sesafiq adalah klon Safiq Rahim kat kolej aku ni dan berusia 19 tahun , okayy ? Aku pernah cerita pasal dia kat dalam entri ni dulu. Sekarang ni , dia takde dah kat kolej aku. Namun begitu , ada sorang junior yang baru masuk ni juga ada yang sama dengan Safiq Rahim. Aku dan kengakawan panggil dia Safiq K , sebab dia kelas 'K' ! Ya , aku belum pernaah cerita pasal Safiq K sebab dia baru je masuk kat kolej ni & dia baru je berusia 18 tahun.

Untuk awak , awak dan awak , kat sini saya dah jelaskan semua. So , takyah la nak cakap pasal apa atau tentang apa-apa yang tidak berapa betul atau awak tak berapa tahu tentang saya. Sila faham okayy ? TERIMA KASIH.

PS : Safiq , sorry atas semua kecelaruan ni :(

4 comments:

aliaa farhana said...

ish ish ish...byk betul safiq...maken konfius kak al...bhahaha

Nabila Shah said...

tah. org lagi laa konpius oh.

aliaa farhana said...

hahaha....2 la...sape suh byk2 mcm 2...

Nabila Shah said...

ahah. tak tak. sbnrnya , sapa yg suh depa muka fotostat tak tau =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...