Friday, May 20, 2011

KEMBALI :)

 Salam.

Setelah hampir 3 minggu aku tidak jejak kan kaki ke alam blogging ni , hari ini aku kembali dengan semangat baru *boleh laa* dan masih mampu bernafas di Bumi ini untuk beribadah mencari bekalan untuk hari yang kekal abadi. Ya , laptop aku telahpun berfungsi dengan baiknya , credit untuk Ahmad Zharif yang bertungkus lumpus melawan virus yang ada. Sakit sudah hampir tiada melainkan kebas di tempat yang bengkak itu. Tapi , boleh berjalan dangan baik , jadi jangan risau. Tapi , mungkin hanya trauma yang belum aku dapat atasi. Sebab aku masih jerit-jerit lagi dalam kereta sebab aku rasa mak aku macam nak langgar je.

CEMANA KEMALANGAN TU BOLEH JADI ?
Klik sini untuk keterangan lanjut. 



*Dua gambar kat atas ni bukan kitorang , okayy ?*

Lokasi kejadian :
*klik untuk tumbesaran*
Jutaan terima kasih buat family Kak Tiqa sebab sudi jaga kitorang masa accident tu , terharu betul. Terima kasih Kak Tiqa , Kak Al sebab kita dah lalui semua sesama - Tawa , riang , canda , benci juga rindu mimpi dan harapan. Terima kasih jugak dekat mak Kak Tiqa , untuk sayur labu tu =.=' SEDAP BETUL. Terima kasih dekat Dokter ala-ala hindustan tu , abg xray dan semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. Jutaan terima kasih juga buat warga Blogger Perak yang mendoakan keselamatan kitorang.

Jasa korang akan dikenang sampai akhir hayat. 

Sayang selalu.
 *Aten , tiada dalam gambar.*

PS : Kereta Kenari berbentuk Y , tiang lampu patah dan signboard patah dan terkeluar dari tanah. Cermin kereta sebelah kiri pecah. Sila bayangkan untuk gambaran sebenar kereta :p

PSS : Kejadian ini adalah 'benda nak jadi' ye Kak Tiqa. Bukan salah Kak Tiqa , sapa suruh tiang lampu & signboard tu ada kat situ kan ?

4 comments:

p@kcikLie said...

salam singgah dari pCL..

selamat kembali blogging.

Cik Nurul Iqa said...

kenapa tak boleh nanges ni baca entri nabila? hahaha rindu saat kita tidur bersama. huhuhu

PS : gambar kereta kak tiqa dah ada. :)

Nabila Shah said...

<a href="http://hanya-ilusi-tinta.blogspot.com/>@kak tiqa</a>
tak suka bagiorg nanges. biar nages baca entri kak tiqa je :p

Muhd Fadil said...

macam kelakar pulak entri ni. haha




ok..rase bersalah sebab takleh amik korang aritu...




eh, kelakar pulak baca.. ok.. gurau ye nabila :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...